"ど星” "Saturn"
- pinesuntravel
- 1 日前
- 読了時間: 1分

24.5 cm x 13 cm , Oil on linen
オ―ストラリアは、シドニーよりおはようござす。
美しい星空の中で、主役の土星が心に残る、冬夜明け前の一枚です。 自然の神様に感謝です、有り難うございます.
追伸::絵についてのご意見やご感想を、お待ちしております。また、日々の絵を販売しておりますので、お気軽にお問合せ下さい。ご覧いただき有難うございます。
Good morning from Sydney in Australia~!
My heart caught one of star "Saturn" in the beautiful star sky before dawn and I thanks for God of nature.
P.S : Daily painting is for sale and please contact me yukotart@gmail.com if you have an inquiry.



コメント