"ヒツジ雲” "Sheep cloud"
- pinesuntravel
- 23 分前
- 読了時間: 1分

オ―ストラリアは、シドニーよりおはようござす。
ヒツジ雲の間から、時に姿を見せる星空が嬉しい、冬夜明け前の一枚です。 自然の神様に感謝です、有り難うございます.
追伸::絵についてのご意見やご感想を、お待ちしております。また、日々の絵を販売しておりますので、お気軽にお問合せ下さい。ご覧いただき有難うございます。
Good morning from Sydney in Australia~!
It maks me happy that star appeared sometimes between sheep cloud before dawn and I thanks for God of nature.
P.S : Daily painting is for sale and please contact me yukotart@gmail.com if you have an inquiry.



コメント