”西にお月様” "Moon in west"
- pinesuntravel
- 1 日前
- 読了時間: 1分

27 cm x 27 cm , Oil on Linen
オ―ストラリアは、シドニーよりおはようござす。
美しいお月様に出会えて嬉しい、,冬夜明け前の一枚です。 自然の神様に感謝です、有り難うございます.
追伸::絵についてのご意見やご感想を、お待ちしております。また、日々の絵を販売しておりますので、お気軽にお問合せ下さい。ご覧いただき有難うございます.
Good morning from Sydney in Australia~!
I am so happy to see the beautiful Moon before dawn in winter and I thanks for God of nature.
P.S : Daily painting is for sale and please contact me yukotart@gmail.com if you have an inquiry.



コメント